Meest gestelde vragen

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum zien.

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@lumanbrands.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren op je bericht.

Om je artikel te retourneren, kun je jouw retouraanvraag starten door een mailtje te sturen naar info@lumanbrands.nl. Je ontvangt de retourinstructies dan van ons.

Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcard, PayPal, BanContact en Klarna. Zo kun je de betaalmethode kiezen die het beste bij jou past tijdens het afrekenen.

Voor bestellingen onder €30,- rekenen wij €4,95 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de €30,- rekenen wij geen verzendkosten

Voor Nederland en België geldt dat bestellingen geplaatst vóór 23.00 uur de volgende werkdag worden bezorgd. We sturen je verzendupdates via e-mail met de laatste informatie over je bestelling. Bestellingen geplaatst in het weekend worden op maandag bezorgd.

Wij streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling beschadigd of defect aankomt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de beschadiging of het defect, samen met je ordernummer. We zullen het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen.

We begrijpen dat je mogelijk wijzigingen wilt aanbrengen in je bestelling of deze wilt annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via info@lumanbrands.nl met je wijzigingsverzoek of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden mogelijk niet kunnen worden gewijzigd of geannuleerd.

Staat jouw vraag hier niet tussen?